Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową swoich produktów poprzez platformę Allegro, Twoi klienci za jej pośrednictwem, mają możliwość prowadzenia dyskusji na temat realizowanych zamówień.
Dzięki integracji z systemem SAP CRM i wykorzystaniem funkcjonalności zarządzania serwisem, możliwe jest zarządzanie dyskusjami Allegro z poziomu tego systemu.
Spory allegro są reprezentowane jako Zlecenie Serwisowe (Service Request) w SAP CRM:
Wszystkie wiadomości odebrane od klienta/wysłane do klienta odkładane są w formie notatki (logu):
STATUSY
Ponadto zostało zdefiniowane mapowanie statusów. Akcja ze strony klienta powoduje zmianę statusu po stronie SAP CRM, dzięki czemu osoba odpowiedzialna za dokument może zareagować w odpowiednim czasie.
Czynność |
Nazwa statusu w systemie CRM |
Klient dodał dyskusję w serwisie Allegro |
Nowe |
Pracownik DOK otworzył zgłoszenie i zapoznał się z jego treścią |
Nowe |
Pracownik przypisuje zgłoszenie do innego pracownika |
Nowe |
Pracownik odpowiedział na zgłoszenie |
W toku |
Klient dodał nową wiadomość do dyskusji w serwisie Allegro |
Nowa wiadomość |
Pracownik poprosił o zamknięcie zgłoszenia |
Do zakończenia |
Klient nie odpowiedział na prośbę o zakończenie przez 7 dni |
Niezakończone |
Klient zamknął dyskusję |
Rozwiązane |
ODPOWIEDZI
Utworzony został mechanizm umożliwiający komunikację z klientem, przesyłanie prośby o zakończenie Dyskusji oraz komunikację wewnętrzną.
Wysyłanie wiadomości odbywa się z poziomu utworzonego w tym celu okna pop-up.
Wysłana wiadomość trafia do klienta i widoczna jest na jego profilu Allegro.
TERMINY
Wszystkie najważniejsze terminy potrzebne do obsługi Sporu oraz na potrzeby raportowania widoczne są na dokumencie.
INBOX
Jako narzędzie do zarządzania Sporami/Dyskusjami skonfigurowany został INBOX, czyli standardowa wyszukiwarka używana w Contact Center.
Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy