USŁUGI
Jeżeli zastanawiasz się:
- Czy w pełni wykorzystujesz oferowane przez system CRM funkcjonalności?
- Z jakich narzędzi korzystać, żeby Twój biznes działał sprawniej i bardziej efektywnie?
- Jak szybko i profesjonalnie sprawdzić system przed ostateczną decyzją o wdrożeniu?
- Jak rozwinąć dotychczas używany system?
Kluczem do sukcesu jest dobrze przygotowane wdrożenie. Od dogłębnej analizy i zrozumienia procesów biznesowych, przez zaprojektowanie przemyślanej architektury systemu po konfigurację i dodatkowe rozszerzenia, niezbędne do przeprowadzenia procesów end-to-end.
Na podstawie doświadczenia zdobytego podczas realizacji projektów w różnych obszarach funkcjonalnych i u różnych klientów, zespół NSP wypracował metodologię, która pozwala wybrać najlepsze rozwiązanie, zaplanować wdrożenie, a następnie, z sukcesem je przeprowadzić.
- Analizujemy procesy biznesowe w Twojej organizacji, aby określić wymagany typ rozwiązania i wstępny zakres funkcjonalności
- Szacujemy czasochłonność i budżet jaki osiągnie projekt, dla systemu na poziomie Minimum Viable Product (MVP)
- Weryfikujemy czy potrzebujesz systemu typu cloud lub on-premise
Proof of Concept
- Przeprowadzamy warsztaty, aby dowiedzieć się więcej na temat Twoich potrzeb i wymagań
- Przygotowujemy system w wersji MVP dla wybranych, kluczowych procesów, które realizuje Twoja firma
- Wspólnie identyfikujemy i analizujemy potencjalne luki i określamy konieczne rozszerzenia
Realizacja projektu
- Przygotowujemy wspólnie plan wdrożenia
- Konfigurujemy system i realizujemy rozszerzenia
- Przeprowadzamy testy, odbiór systemu i start produkcyjny, po którym możesz w pełni korzystać z systemu przy naszym wsparciu
Zamów Assessment + PoC i dowiedz się jak Twoja firma może na tym skorzystać
Usługa Assessment + PoC może zostać zrealizowana dla wszystkich rozwiązań oferowanych przez NSP w obszarach:
SAP Cloud – obejmuje zestaw narzędzi dostępnych w chmurze, które wspomagają realizację procesów sprzedaży i obsługi serwisowej, wykorzystując najnowsze technologie oferuje pełen zakres funkcjonalności tradycyjnych systemów CRM z dostępem online i offline na dowolnym urządzeniu.
SAP CRM – rozwiązanie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami w standardowy sposób, wykorzystywane również jako doskonałe narzędzie do obsługi centrów kontaktu z klientami, zarządzania centrami usług wspólnych, zarządzania promocjami handlowymi oraz jako system przeznaczony dla sektora utilities.
SAP Marketing –zawiera zestaw funkcjonalności marketingowych nowej generacji, pozwalających zbudować całościowy profil klienta, analizować zachowania i preferencje kupujących w różnych kanałach komunikacji, przygotowywać rekomendacje produktowe w czasie rzeczywistym oraz prognozować i skutecznie planować przyszłe działania.
SAP BI – usługa i narzędzi do zaawansowanej analizy danych, pozwala pozyskiwać i gromadzić dane transakcyjne i analityczne, z różnych źródeł, analizować je w czasie rzeczywistym, a następnie zarządzać nimi i udostępniać w formie raportów, podsumowań i pulpitów menedżerskich.
Data Science – rozwiązania pozwalające prowadzić skuteczną selekcję danych, przetwarzać je i analizować oraz wnioskować i przewidywać, wykorzystując osiągnięcia z obszarów machine learning, statystyki, analizy semantycznej tekstu oraz tworzenia rozwiązań do przetwarzania ogromnych wolumenów danych w czasie rzeczywistym.
Nearshore Services Poland
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska
Ul. Starokrakowska 133
26-600 Radom, Polska
+48 604 279 798
contact@nsp.biz.pl