SAP CRM UPGRADE
Jeżeli zastanawiasz się:
- Czy w pełni wykorzystujesz oferowane przez system CRM funkcjonalności?
- Z jakich narzędzi korzystać, żeby Twój biznes działał sprawniej i bardziej efektywnie?
- Jak szybko i profesjonalnie sprawdzić system przed ostateczną decyzją o wdrożeniu?
- Jak rozwinąć dotychczas używany system?
Kluczem do sukcesu jest dobrze przygotowane wdrożenie. Od dogłębnej analizy i zrozumienia procesów biznesowych, przez zaprojektowanie przemyślanej architektury systemu po konfigurację i dodatkowe rozszerzenia, niezbędne do przeprowadzenia procesów end-to-end.
Na podstawie doświadczenia zdobytego podczas realizacji projektów w różnych obszarach funkcjonalnych i u różnych klientów, zespół NSP wypracował metodologię, która pozwala wybrać najlepsze rozwiązanie, zaplanować wdrożenie, a następnie, z sukcesem je przeprowadzić.
- analiza procesów biznesowych w celu określenia wymaganego typu rozwiązania oraz wstępnego zakresu funkcjonalności,
- oszacowanie czasochłonności i budżetu dla produktu na poziomie Minimum Viable Product (MVP),
- weryfikacja typu systemu – on-premise/cloud
Proof of Concept
- warsztaty z klientem mające na celu zebranie dokładniejszych wymagań,
- przygotowanie systemu w wersji MVP dla wybranych, kluczowych procesów,
- identyfikacja analiza potencjalnych luk i zdefiniowanie wymaganych rozszerzeń
Realizacja projektu
- przygotowanie planu wdrożenia
- Konfiguracja systemu i rozszerzenia
- Testy, odbiór i start produkcyjny
SAP CRM Wdrożenie metodą RDS
Metoda wdrożenia SAP CRM Rapid Deployment Solution (RDS) jest unikalną technologią pozwalającą wdrożyć system CRM w prosty i szybki sposób. System ten obejmuje zestaw oprogramowania, usługi implementacji przygotowane w oparciu o najlepsze praktyki SAP w celu dostarczenia do klienta rozwiązania, które jest skonfigurowane i przygotowane pod potrzeby klienta. Ponadto jest to zrealizowane w z góry określonym czasie, zakresie i budżecie.
- SAP CRM RDS Pakiet standardowy (pełen zakres)
- SAP CRM RDS Pakiet standardowy (wybrane scenariusze)
- SAP CRM RDS WCEM (integracja z SAP ERP lub SAP CRM)
- SAP CRM RDS Insurance Package
- SAP CRM RDS Citizen Contact Center Package
- SAP Customer Engagement Intelligence RDS w oparciu o SAP HANA
![](https://nsp.com.pl/wp-content/uploads/2018/08/tt1.jpg)
![](https://nsp.com.pl/wp-content/uploads/2018/08/CRM-technology_0.png)
Integracja systemów SAP CRM/ERP z innymi systemami
Proces integracji pozwala na transferowanie danych pomiędzy systemami SAP oraz innymi systemami za pomocą adapterów XIF. Połączenie może być również dostosowane do architektury innych systemów.
- Wsparcie w obszarze Middleware
- JAVA, Web-Services Development/Interfaces
- IDOC/XIF Integracja/Rozszerzenia
- Projekty migracji metodą LSMW
SAP CRM WebUI – Rozszerzenia
Serwis rozszerzeń SAP CRM WebUI pozwala dostosować interfejs użytkownika do indywidualnych wymagań klienta. Obejmuje to również implementację do systemu CRM odpowiedniej logiki biznesowej. Usługa rozszerzeń wg zapotrzebowania klienta.
![](https://nsp.com.pl/wp-content/uploads/2018/08/sap_crm.png)
Nearshore Services Poland
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska
Ul. Starokrakowska 133
26-600 Radom, Polska
+48 604 279 798
contact@nsp.biz.pl
![](https://nsp.com.pl/wp-content/uploads/2015/06/logo2.png)