Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową swoich produktów poprzez platformę Allegro, Twoi klienci za jej pośrednictwem, mają możliwość prowadzenia dyskusji na temat realizowanych zamówień.

 

 

Dzięki integracji z systemem SAP CRM i wykorzystaniem funkcjonalności zarządzania serwisem, możliwe jest zarządzanie dyskusjami Allegro z poziomu tego systemu.

 

 

Spory allegro są reprezentowane jako Zlecenie Serwisowe (Service Request) w SAP CRM:

 

 

Wszystkie wiadomości odebrane od klienta/wysłane do klienta odkładane są w formie notatki (logu):

 

 

STATUSY

Ponadto zostało zdefiniowane mapowanie statusów. Akcja ze strony klienta powoduje zmianę statusu po stronie SAP CRM, dzięki czemu osoba odpowiedzialna za dokument może zareagować w odpowiednim czasie.

 

Czynność

Nazwa statusu

w systemie CRM

Klient dodał dyskusję w serwisie Allegro

Nowe

Pracownik DOK otworzył zgłoszenie i zapoznał się z jego treścią

Nowe

Pracownik przypisuje zgłoszenie do innego pracownika

Nowe

Pracownik odpowiedział na zgłoszenie

W toku

Klient dodał nową wiadomość do dyskusji w serwisie Allegro

Nowa wiadomość

Pracownik poprosił o zamknięcie zgłoszenia

Do zakończenia

Klient nie odpowiedział na prośbę o zakończenie przez 7 dni

Niezakończone

Klient zamknął dyskusję

Rozwiązane

 

ODPOWIEDZI

Utworzony został mechanizm umożliwiający komunikację z klientem, przesyłanie prośby o zakończenie Dyskusji oraz komunikację wewnętrzną.

Wysyłanie wiadomości odbywa się z poziomu utworzonego w tym celu okna pop-up.

 

 

Wysłana wiadomość trafia do klienta i widoczna jest na jego profilu Allegro.

 

 

TERMINY             

Wszystkie najważniejsze terminy potrzebne do obsługi Sporu oraz na potrzeby raportowania widoczne są na dokumencie.

 

INBOX

Jako narzędzie do zarządzania Sporami/Dyskusjami skonfigurowany został INBOX, czyli standardowa wyszukiwarka używana w Contact Center.

 

 

 


Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy

 

Zobacz także:

SAP Sales Cloud vs. salesforce.com