DATA SCIENCE
Znalezienie odpowiedzi na powyższe pytania jest kluczowe, w dalszym istnieniu i rozwoju na rynku. Firma, która potrafi zbierać, właściwie przetwarzać i analizować dane, zyskuje wielką przewagę nad konkurentami. Dzięki właściwemu wykorzystaniu tej wiedzy można dowiedzieć się którzy klienci są najcenniejsi, a którzy zamierzają odejść lub już odeszli. Jakie produkty są kupowane najchętniej, a jakimi klienci są zainteresowani. Wreszcie, co klienci i potencjalni myślą i mówią o Twojej firmie, produktach i jakie mają preferencje. Otrzymany zestaw informacji jest podstawą do stworzenia dedykowanej oferty, przygotowania promocji lub zaangażowania klientów w odpowiednie działania. Analiza trendów i zachowań pozwala zaplanować z wyprzedzeniem strategie sprzedażowe i marketingowe.
Firmy korzystają z różnych rozwiązań i narzędzi IT do realizacji procesów biznesowych. Specyfika branży determinuje sposób obsługi klientów, przygotowywania oferty produktów lub usług. Różne są również strategie, plany i poszczególne cele, które mają zostać zrealizowane. Dlatego opracowanie skutecznie działającego rozwiązania do analizy danych nie jest procesem prostym. Wymaga on indywidualnego podejścia, opartego na głębokiej analizie procesów biznesowych i środowiska informatycznego oraz wyboru optymalnych narzędzi i technik.
Bazując właśnie na takim podejściu, NSP oferuje usługi analizy danych. Są to dedykowane serwisy, przygotowywane indywidualnie w zależności od potrzeb i możliwości klienta. Umożliwiają one skuteczną segmentację i profilowanie, przygotowanie kampanii marketingowych i rekomendacji. Nasza metodologia opiera się na dogłębnej analizie procesów operacyjnych, aby zrozumieć kluczowe aspekty działania firmy. W kolejnym kroku weryfikujemy źródła danych, wewnętrzne i zewnętrzne, a także badamy jakość danych. Zebrane dane, strukturalne jak i niestrukturalne, muszą być następnie przetworzone i przygotowane do załadowania do odpowiednich modeli. Modele te są generowane przy użyciu zaawansowanych narzędzi i metod statystycznych w odniesieniu do kluczowych zasad marketingowych i poddawane są ciągłej ewaluacji. Wdrożone modele stanowią podstawę do wyodrębniania grup klientów, prognozowania i rekomendacji.
Zakres usług:
- Profilowanie Klienta
- Modele Rekomendacyjne
- Analiza Semantyczna i Sentymentalna tekstu
- Analiza porównawcza obrazu
- Modele Predykcyjne
- Modele Klasyfikacyjne
- Klastrowanie
- Serwisy integracyjne Facebook / Google Analytics / Twitter / Google AdWords / SMS / Mass email
Nearshore Services Poland
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska
Ul. Starokrakowska 133
26-600 Radom, Polska
+48 604 279 798
contact@nsp.biz.pl