SAP MARKETING
SAP Marketing
SAP Marketing obejmuje pakiet rozwiązań analitycznych, które pozwalają gromadzić, konsolidować i analizować dane na temat zaangażowania klientów, ich preferencji oraz potrzeb identyfikowanych w różnych kanałach komunikacyjnych – od historycznych danych sprzedażowych po bieżącą analizę sprzedaży i aktualną aktywność online. W efekcie SAP Marketing umożliwia generowanie w czasie rzeczywistym spersonalizowanych kampanii marketingowych z produktami wycelowanymi w konkretnych klientów spełniających ich indywidualne potrzeby. Modele predykcyjne pozwalają poznać prawdopodobieństwo zakupu i związane z tym trendy.
Dane zbierane są w czasie rzeczywistym z różnych źródeł, a SAP HANA pozwala na przeprocesowanie nawet niestrukturalnych danych w pamięci, kontekstową analizę teksu w serwisach, śledzenie aktualnych nastrojów klientów, bieżących trendów i postrzegania produktów, marek i konkurencji.
SAP Marketing StartUp Kit
Akcelerator wdrożenia oferuje prekonfigurowany panel SAP do zarządzania oraz widoki oparte na predefiniowanych modelach. W skład narzędzi dostępnych do wdrożenia wchodzą:
- Marketing Insight – dostarcza analitykę klientów B2B, ich sprzedaży oraz organizacji marketingowych do kierowania przychodów ze sprzedaży.
- Marketing Data Management – zapewnia szczegółową analizę danych społecznych z witryn zewnętrznych i wewnętrznych.
- Marketing Segmentation – w łatwy i szybki sposób pozwala specjalistom od marketingu segmentować miliony klientów oraz innych obiektów z mocą SAP HANA. Replikacja danych odbywa się w czasie rzeczywistym z SAP ERP i SAP CRM.
- Predictive Segmentation – stosowane do precyzyjniego określenia grupy docelowej dla najlepszego działania marketingowego. Umożliwia tworzenie modeli segmentacyjnych oraz predykcyjnych.
- Marketing Recommendation – rekomendacje produktów generowane są przy użyciu samo-uczących się modeli, które mogą być budowane w oparciu o kreatora. Użycie modeli predykcyjnych uzupełnia rekomendacje o kontekst, np. analiza koszyka lub filtrowanie.
- Marketing Campaign Management – marketingowy kalendarz daje ekspertowi marketingowemu wgląd w przegląd swoich kampanii w wyznaczonych przedziałach czasu, dopasowując ustawienia filtra. W obszarze nad kalendarzem wyświetlane są zagregowane wskaźniki KPI dla wybranych kampanii.
- Marketing Planning – pozwala na planowanie budżetu i wydatków kampanii marketingowej oraz przegląd bieżących i planowanych działań marketingowych w prosty i intuicyjny sposób. Menadżer marketingowy może analizować inwestycje marketingowe oraz zarządzać katalogiem szablonów e-mail. Po zakończeniu kampanii można przeanalizować jej sukces w oparciu o zróżnicowane KPI.
- SAP Marketing for Telecommunications – rozwiązanie dostosowane dla biznesu telekomunikacyjnego, zapewnia intuicyjne środowisko do odkrywania danych oraz analizę zarówno indywidualnej jak i zbiorczej konsumpcji oraz wzorców występujących u klientów.
Nearshore Services Poland
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska
Ul. Starokrakowska 133
26-600 Radom, Polska
+48 604 279 798
contact@nsp.biz.pl