Zaznacz stronę

blog

SAP TPM Customer Business Planning

SAP TPM Customer Business Planning

Customer Business Planning (CBP) is a key component of the SAP Trade Promotion Management system, version 4.0, significantly increases the possibilities of this solution in the area of comprehensive planning of promotional activities. It allows you to track the impact...

Zarządzanie sporami Allegro z poziomu systemu SAP CRM

Zarządzanie sporami Allegro z poziomu systemu SAP CRM

Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową swoich produktów poprzez platformę Allegro, Twoi klienci za jej pośrednictwem, mają możliwość prowadzenia dyskusji na temat realizowanych zamówień.     Dzięki integracji z systemem SAP CRM i wykorzystaniem...

Model planu budżetowego w SAP Marketing

Model planu budżetowego w SAP Marketing

  Fundamentem budżetowania w SAP Marketing jest stworzenie modelu planu budżetowego, z którego finansowane są kampanie marketingowe. Jego zadaniem jest odzwierciedlenie sposobu tworzenia budżetu w Twojej organizacji. Model planu budżetowego oraz dystrybucja...

Trzy sposoby wykorzystania segmentacji w SAP Marketing

Trzy sposoby wykorzystania segmentacji w SAP Marketing

Segmentacja klientów jest kluczowym etapem definiowania docelowej grupy dla podejmowanych aktywności marketingowych. SAP Marketing umożliwia wykorzystanie w segmentacji, wszystkich danych dostępnych w systemie, a elastyczny interfejs ułatwia przygotowanie nawet bardzo...

Zarządzanie promocją z SAP TPM w siedmiu krokach

Zarządzanie promocją z SAP TPM w siedmiu krokach

Chcesz sprawnie zaplanować, zrealizować i rozliczyć promocję? Z SAP TPM możesz to zrobić zaledwie w siedmiu krokach!   Krok 1 - Zarządzaj celami sprzedażowymi Planuj i dystrybuuj cele sprzedażowe swojej organizacji oraz cele zewnętrzne swoich klientów. Monitoruj...

Customer Business Planning w SAP TPM

Customer Business Planning w SAP TPM

Customer Business Planning (CBP) jest kluczowym komponentem systemu SAP Trade Promotion Management  w wersji 4.0, znacznie zwiększającym możliwości tego rozwiązania w zakresie kompleksowego planowania działań promocyjnych. Pozwala na bieżąco śledzić wpływ promocji na...

O co chodzi w Data Science

O co chodzi w Data Science

W ciągu ostatnich lat na świecie wygenerowano 90% całkowitego wolumenu danych. Informacje pozyskiwane są poprzez korporacyjne systemy klasy  ERP, systemy CRM, komercyjne repozytoria baz klientów, bazy agencji wywiadowczych, statystycznych, zestawienia rządowe, blogi...

Modele rekomendacyjne

Modele rekomendacyjne

Data Science – Metodologie – Techniki – Technologie Potrzeby i cele biznesowe Jak pogrupować klientów, aby skierować do nich odpowiednią ofertę? Według jakich kryteriów i metod wyodrębnić docelową grupę? Metodologia i podejście do implementacji Modele rekomendacyjne...

Segmentacja Klientów

Segmentacja Klientów

Data Science – Metodologie – Techniki – Technologie Potrzeby i cele biznesowe Chcesz zdefiniować różne typy klientów i połączyć je w grupy docelowe, które są podobne pod specyficznym względem, istotnym dla marketingu. Mając te grupy docelowe, można podejmować...

Nearshore Services Poland
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska

ul. Starokrakowska 133
26-600 Radom, Polska

7154 Wainscott Court
Sarasota Florida 34238, USA 

Telefon +48 604 279 798
® Nearshore Services Poland

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij