blog

Management of Shared Service Center with SAP Shared Service Framework
SSF Functionalities - Part 1 Shared Service Center supports various company branches and facilitates controlling of different business processes. Thus, costs can be reduced and the company can concentrate on core business activities. The key challenge for SSC...

Promotion Planning, Execution and Settlement in 7 STEPS with SAP TPM
Want to quickly and easily plan, execute nad settle trade promotion? You need only in 7 steps to do it in SAP TPM! Step 1 - Define Sales Targets Plan and distribute sales goals of your organization and external goals of your clients. Monitor the...

SAP TPM Customer Business Planning
Customer Business Planning (CBP) is a key component of the SAP Trade Promotion Management system, version 4.0, significantly increases the possibilities of this solution in the area of comprehensive planning of promotional activities. It allows you to track the impact...

Zarządzanie sporami Allegro z poziomu systemu SAP CRM
Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową swoich produktów poprzez platformę Allegro, Twoi klienci za jej pośrednictwem, mają możliwość prowadzenia dyskusji na temat realizowanych zamówień. Dzięki integracji z systemem SAP CRM i wykorzystaniem...

Model planu budżetowego w SAP Marketing
Fundamentem budżetowania w SAP Marketing jest stworzenie modelu planu budżetowego, z którego finansowane są kampanie marketingowe. Jego zadaniem jest odzwierciedlenie sposobu tworzenia budżetu w Twojej organizacji. Model planu budżetowego oraz dystrybucja...

Trzy sposoby wykorzystania segmentacji w SAP Marketing
Segmentacja klientów jest kluczowym etapem definiowania docelowej grupy dla podejmowanych aktywności marketingowych. SAP Marketing umożliwia wykorzystanie w segmentacji, wszystkich danych dostępnych w systemie, a elastyczny interfejs ułatwia przygotowanie nawet bardzo...

Zarządzanie promocją z SAP TPM w siedmiu krokach
Chcesz sprawnie zaplanować, zrealizować i rozliczyć promocję? Z SAP TPM możesz to zrobić zaledwie w siedmiu krokach! Krok 1 - Zarządzaj celami sprzedażowymi Planuj i dystrybuuj cele sprzedażowe swojej organizacji oraz cele zewnętrzne swoich klientów. Monitoruj...

SAP Sales Cloud vs. salesforce.com? Comparison checklist of features
Are you looking for a tool to support your sales team? Would it be interested to check out key functionalities comparison of SAP Sales Cloud and salesforce.com cloud solution? In the following table you will find a comprehensive list of what you can do in both...

Customer Business Planning w SAP TPM
Customer Business Planning (CBP) jest kluczowym komponentem systemu SAP Trade Promotion Management w wersji 4.0, znacznie zwiększającym możliwości tego rozwiązania w zakresie kompleksowego planowania działań promocyjnych. Pozwala na bieżąco śledzić wpływ promocji na...

O co chodzi w Data Science
W ciągu ostatnich lat na świecie wygenerowano 90% całkowitego wolumenu danych. Informacje pozyskiwane są poprzez korporacyjne systemy klasy ERP, systemy CRM, komercyjne repozytoria baz klientów, bazy agencji wywiadowczych, statystycznych, zestawienia rządowe, blogi...

Modele rekomendacyjne
Data Science – Metodologie – Techniki – Technologie Potrzeby i cele biznesowe Jak pogrupować klientów, aby skierować do nich odpowiednią ofertę? Według jakich kryteriów i metod wyodrębnić docelową grupę? Metodologia i podejście do implementacji Modele rekomendacyjne...

Segmentacja Klientów
Data Science – Metodologie – Techniki – Technologie Potrzeby i cele biznesowe Chcesz zdefiniować różne typy klientów i połączyć je w grupy docelowe, które są podobne pod specyficznym względem, istotnym dla marketingu. Mając te grupy docelowe, można podejmować...
Nearshore Services Poland
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska
ul. Starokrakowska 133
26-600 Radom, Polska
7154 Wainscott Court
Sarasota Florida 34238, USA
