blog

Zarządzanie sporami Allegro z poziomu systemu SAP CRM

Zarządzanie sporami Allegro z poziomu systemu SAP CRM

Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową swoich produktów poprzez platformę Allegro, Twoi klienci za jej pośrednictwem, mają możliwość prowadzenia dyskusji na temat realizowanych zamówień.     Dzięki integracji z systemem SAP CRM i wykorzystaniem funkcjonalności...

Model planu budżetowego w SAP Marketing

Model planu budżetowego w SAP Marketing

  Fundamentem budżetowania w SAP Marketing jest stworzenie modelu planu budżetowego, z którego finansowane są kampanie marketingowe. Jego zadaniem jest odzwierciedlenie sposobu tworzenia budżetu w Twojej organizacji. Model planu budżetowego oraz dystrybucja funduszy...

Trzy sposoby wykorzystania segmentacji w SAP Marketing

Trzy sposoby wykorzystania segmentacji w SAP Marketing

Segmentacja klientów jest kluczowym etapem definiowania docelowej grupy dla podejmowanych aktywności marketingowych. SAP Marketing umożliwia wykorzystanie w segmentacji, wszystkich danych dostępnych w systemie, a elastyczny interfejs ułatwia przygotowanie nawet bardzo...

Zarządzanie promocją z SAP TPM w siedmiu krokach

Zarządzanie promocją z SAP TPM w siedmiu krokach

Chcesz sprawnie zaplanować, zrealizować i rozliczyć promocję? Z SAP TPM możesz to zrobić zaledwie w siedmiu krokach!   Krok 1 - Zarządzaj celami sprzedażowymi Planuj i dystrybuuj cele sprzedażowe swojej organizacji oraz cele zewnętrzne swoich klientów. Monitoruj...

Customer Business Planning w SAP TPM

Customer Business Planning w SAP TPM

Customer Business Planning (CBP) jest kluczowym komponentem systemu SAP Trade Promotion Management  w wersji 4.0, znacznie zwiększającym możliwości tego rozwiązania w zakresie kompleksowego planowania działań promocyjnych. Pozwala na bieżąco śledzić wpływ promocji na...

O co chodzi w Data Science

O co chodzi w Data Science

W ciągu ostatnich lat na świecie wygenerowano 90% całkowitego wolumenu danych. Informacje pozyskiwane są poprzez korporacyjne systemy klasy  ERP, systemy CRM, komercyjne repozytoria baz klientów, bazy agencji wywiadowczych, statystycznych, zestawienia rządowe, blogi...

Modele rekomendacyjne

Modele rekomendacyjne

Data Science – Metodologie – Techniki – Technologie Potrzeby i cele biznesowe Jak pogrupować klientów, aby skierować do nich odpowiednią ofertę? Według jakich kryteriów i metod wyodrębnić docelową grupę? Metodologia i podejście do implementacji Modele rekomendacyjne...

Segmentacja Klientów

Segmentacja Klientów

Data Science – Metodologie – Techniki – Technologie Potrzeby i cele biznesowe Chcesz zdefiniować różne typy klientów i połączyć je w grupy docelowe, które są podobne pod specyficznym względem, istotnym dla marketingu. Mając te grupy docelowe, można podejmować...

Trade Promotions – Czym są promocje handlowe

Trade Promotions – Czym są promocje handlowe

Trade Promotion Management Jednym z najczęściej używanych narzędzi do zainteresowania klienta produktem lub nakłonienia go do zakupu są promocje. W przypadku, gdy produkt sprzedawany jest poprzez dystrybutorów detalicznych, to oni stają się twarzą firmy przed...

Customer Lifetime Value (CLV)

Customer Lifetime Value (CLV)

Data Science – Metodologie – Techniki - Technologie Potrzeby i cele biznesowe Jeżeli wiesz, jaką wartość generuje klient i jak ta wartość będzie zmieniać się w czasie, możesz w łatwy sposób określić, którzy kliencie są bardziej wartościowi dla twojej firmy, a którzy...

Nearshore Services Poland
Aleje Jerozolimskie 94
Warszawa, Poland

Telefon
+48 604 279 798

® Nearshore Services Poland

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij